Drogeria

  • Kosmetyczne innowacje...

    Poniedziałek, 21 sierpnia 2017

    Nowa forma, składniki czy sposób działania bądź stosowania to tylko nieliczne z wielu form innowacji wprowadzanych do kosmetyków. Polski rynek jest wymagający i aby zatrzymać klienta – producenci muszą korzystać z możliwości, jakie dają nowe technologie. Czytaj więcej »

  • Artykuły do toalety

    Poniedziałek, 21 sierpnia 2017

    Czyszczenie toalety to nie tylko kwestia estetyki, to również dbanie o higienę i bezpieczeństwo. Płyn do czyszczenia, żel, kostki czy zawieszki przychodzą z pomocą. Odpowiednie środki czyszczą, odświeżają i pozwalają pozbyć się kamienia raz na zawsze! Czytaj więcej »

  • Co lubi nasza skóra? Najlepsze mleczka do ciała

    Poniedziałek, 21 sierpnia 2017

    Według raportu firmy PMR Consulting & Research pt. "Handel detaliczny artykułami kosmetycznymi w Polsce. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2022" na koniec 2016 roku przychody ze sprzedaży kosmetyków do pielęgnacji ciała stanowiły 17,3% przychodów całego polskiego rynku kosmetycznego, co uplasowało tę grupę produktów pielęgnacyjnych na drugim miejscu, tuż za... Czytaj więcej »

  • Aż 85% Polaków nie cieszy się zdrowymi włosami i skórą głowy. Przyczyną są zarówno błędy popełniane podczas pielęgnacji, jak niewłaściwe lub niekompletne wykorzystywanie produktów dostępnych na rynku. Jak zatem Polacy dbają o swoje włosy? Jakie kosmetyki kupują i czym się kierują przy wyborze? Czytaj więcej »

  • Badanie: Jak Polacy dbają o włosy?

    Wtorek, 08 sierpnia 2017

    85% Polaków ma problem z włosami. Łupież, wypadanie, przetłuszczająca się skóra głowy to najczęstsze z nich. Gdzie szukamy pomocy? Czy przykładamy wagę do produktów pielęgnacyjnych? Jak na co dzień dbamy o fryzurę? Przedstawiamy wyniki badań. Czytaj więcej »

  • Apteczka w wakacyjnej kosmetyczce

    Czwartek, 13 lipca 2017

    Wakacyjne wyjazdy to czas odpoczynku, relaksu i dobrej zabawy. Jeżeli odpowiednio się na nie przygotujemy – nic nie powinno zakłócić nam tego wyjątkowego okresu w roku. W myśl zasady – przezorny zawsze ubezpieczony – staramy się odpowiednio wyposażyć wakacyjną kosmetyczkę, a co za tym idzie na półce w sklepie warto mieć kilka istotnych niezbędników. Czytaj więcej »

  • 7 lipca br. w Myszkowie została otwarta własna Drogeria Jawa, zlokalizowana przy ulicy 11 listopada 13A. Czytaj więcej »

  • Od 7 lipca br. odwiedzający Galerię Tarnovia mogą korzystać z bogatej oferty kosmetycznej nowego salonu Hebe. Sieć drogerii, która należy do Jeronimo Martins, wyróżnia się przede wszystkim szerokim asortymentem marek na wyłączność, rozbudowanym portfolio kosmetyków do makijażu i produktami do pielęgnacji ciała, w tym profesjonalnymi kosmetykami stosowanymi w salonach... Czytaj więcej »

  • Fioletowe powieki i zielone usta – intensywne, niecodzienne kolory makijażu pozwalają na odważne wyrażanie własnego stylu i osobowości. Mocno napigmentowane kosmetyki do makijażu, zapewniające jego trwałość przez wiele godzin to znak rozpoznawczy amerykańskiej marki Kat Von D, która we wrześniu zadebiutuje w Polsce. Wszystkie jej produkty powstały na bazie wegańskiej formuły,... Czytaj więcej »

  • Podkręcamy rotację przed wakacjami

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Handel rządzi się prawami kalendarza. Choć same wakacyjne miesiące ogólnie sprzedaży kosmetyków przesadnie nie służą, to są jednak pewne kategorie i typy produktów, które przed sezonem urlopowym i w jego trakcie szybciej schodzą z półek. Czytaj więcej »

  • Przybywa drogerii pod szyldem Jawa

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Powstały dwie kolejne własne Drogerie Jawa – w Żninie (186 mkw.) i we Włocławku (170 mkw.). Natomiast do grona franczyzowych, zintegrowanych Drogerii Jawa dołączyła Drogeria w Orzeszu – w województwie śląskim. Czytaj więcej »

  • Firma rozbudowuje fabrykę, by podwoić moce produkcyjne. Czytaj więcej »

  • Dosia usuwa aż 101 plam

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Nawet takie jak z barszczu, soku porzeczkowego, czy atramentu. Dosia zawiera enzymy i aktywne składniki piorące. Aktywator prania w niskich temperaturach wspomaga usuwanie plam już w 30°C, nawet bez namaczania. Składniki zmiękczające wodę ograniczają osadzanie się kamienia i pomagają dbać o pralkę. Czytaj więcej »

  • Strefowa konferencja sieci Jasmin

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    W tym roku wiosenna konferencja i targi operatora sieci Jasmin była zorganizowana według tematycznych stref. Na dwóch poziomach Pałacu Brzeźno k. Wrocławia producenci przygotowali strefy: metamorfoz, zapachów, nowości kosmetycznych i modowych, kosmetyków naturalnych, czystego domu, domowego SPA, pielęgnacji dłoni i stóp, odpoczynku i relaksu. Oprócz tego pojawiła się Strefa 4... Czytaj więcej »

  • Z czym kojarzą się polskie kosmetyki?

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Dobra jakość, bezpieczeństwo i niska cena – to główne wyróżniki polskich kosmetyków w opinii odbiorców. O dobrej jakości mówi 46% badanych, a za zdrowe, ekologiczne i bezpieczne uważa je 18% respondentów. Dla 16% istotna jest niska cena polskich produktów. Na słabą jakość wskazuje tylko 8% respondentów. 5% kupuje polskie kosmetyki, by wspierać polską gospodarkę. 4%... Czytaj więcej »

  • Kwartalne wyniki Hebe

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    Jeronimo Martins Polska podało wyniki finansowe za pierwszy kwartał. Program 500+ zdecydowanie służy Biedronce, której sprzedaż sięgnęła w tym okresie 10,8 mld zł – o 9,7% więcej niż rok temu. Czytaj więcej »

  • Oceanic wprowadza kolorówkę

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    25 maja w lubelskiej drogerii Rossmann zadebiutowała AA Wings of Color. To pierwsza pełna gama kosmetyków do makijażu marki AA, która świętuje w tym roku 35-lecie. Czytaj więcej »

  • Perfecta z nową linią Hydro Magnetic

    Poniedziałek, 12 czerwca 2017

    11. maja 2017 r. odbyła się konferencja prasowa marki Perfecta, podczas której zaprezentowano najnowszą linię Hydro Magnetic. Spotkanie oficjalnie rozpoczęła Dyrektor Generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, wprowadzając gości w świat marki Perfecta i zapraszając na prezentację najnowszej linii kosmetyków Hydro Magnetic. Czytaj więcej »

  • Kampania Albedo dla Schauma Nature Moments

    Czwartek, 08 czerwca 2017

    Jak namówić konsumenta, aby ten zmienił swoje przyzwyczajenia i sięgnął po nowy produkt? Zorganizować promocję sprzedażowo – wizerunkową, wyraźnie wskazującą na jego zalety. Takie mechanizmy wykorzystała marka Schauma, wprowadzając na rynek nową sublinię szamponów i odżywek Nature Moments. Za pomysły i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu... Czytaj więcej »

  • Z myślą o dzieciach

    Środa, 31 maja 2017

    Dla rządzących program 500+ jest wielką nadzieją, że nastąpi w Polsce wyczekiwany wzrost urodzeń, który realnie poprawi niekorzystne trendy demograficzne. Tendencja ostatnich lat jest bowiem niepokojąca – dzieci rodzi się po prostu za mało, co długofalowo mogłoby mieć bardzo niekorzystny wpływ na sytuację gospodarczą kraju. Czytaj więcej »

  • Słoneczne zyski

    Środa, 17 maja 2017

    Kategoria produktów do opalania i po opalaniu to coraz szerszy wybór dostępnych produktów i marek. Tendencji wzrostowej tego rynku może pomóc rosnąca świadomość konsumencka. Niemały wpływ na sprzedaż ma jednak pogoda – słoneczne lato to więcej sprzedanych produktów ochrony słonecznej i po opalaniu. Czytaj więcej »

  • Paese z kolekcją znanej blogerki

    Środa, 17 maja 2017

    Popularna blogerka i stylistka modowa Macademian Girl stworzyła własną linię kosmetyków dla marki Paese. W limitowanej kolekcji Macademian Girl Makeup for PAESE jest sześć intensywnych kolorów pomadek w płynie, pięć soczystych odcieni błyszczyków, cztery eleganckie kosmetyczki oraz lusterko. Czytaj więcej »

  • Kosmetyczni dementują

    Środa, 17 maja 2017

    W ostatnich tygodniach nastąpił w mediach zalew artykułów związanych z danymi z raportu organizacji konsumenckiej Que Choisir: Comparatif Substances toxiques dans les cosmétiques, który został opublikowany 20 lutego 2017. Na liście tej znalazło się wiele znanych produktów, oskarżanych o stwarzanie zagrożeń dla zdrowia konsumentów. Czytaj więcej »

  • 30 marca odbyła się pierwsza konferencja prasowa marki Hada Labo Tokyo, wchodzącej właśnie na polski rynek. Spotkanie rozpoczęła dyrektor generalna Dax Cosmetics – Ewa Blocher, która przedstawiła gościa specjalnego – Akiyoshi Yoshidę, Prezesa The Metholatum Company i Dax Cosmetics, będących częścią japońskiego koncernu Rohto Pharmaceuticals Group. Czytaj więcej »

  • Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media. Czytaj więcej »

  • Nowościami drogerie stoją

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Nowości stanowią znaczącą część całej oferty kosmetyczno-chemicznej. W tej ilości nowych wdrożeń, udoskonaleń czy mniej lub bardziej zmodyfikowanych produktów konsument może czuć się lekko przytłoczony, co nie zmienia faktu, że i tak chętniej kieruje uwagę na wyróżnione nowe produkty. Czytaj więcej »

  • Akcesoria higieny intymnej dla kobiet powinny znajdować się na półce każdego sklepu – bez względu na jego format. Na tej kategorii można zupełnie nieźle zarabiać i nie obawiać się problemów z rotacją produktów. Czytaj więcej »

  • Wraz z budzącą się do życia piękną naturą, budzi się także ciemniejsza jej strona. Pylące rośliny, muchy, komary, kleszcze, meszki i inne stwory, które skutecznie uprzykrzają nam życie. Aby móc cieszyć się wiosną w pełni warto pomyśleć o sposobach na alergie i dokuczliwe owady. Czytaj więcej »

  • Nowoczesna formuła zapewnia wysoką skuteczność mycia. Tabletki Ludwik nie zawierają fosforanów. Dzięki temu są bardziej przyjazne dla środowiska. Nowoczesna formuła bezwzględnie walczy z tłuszczem, efektywnie usuwa nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia, zapewnia oszczędność wody i energii. Enzymy są już aktywne w 30°C. Zawarta w formule specjalna substancja (inhibitor)... Czytaj więcej »

  • Bella Panty Intima Plus

    Wtorek, 18 kwietnia 2017

    Bella Panty Intima Plus to wyjątkowa nowość na polskim rynku. Ultracienka wkładka pokryta 100% bawełną dostarcza naturalną ochronę w strefie intymnej, nawet najbardziej wrażliwej skórze. Dzięki podwyższonej chłonności, zapewnia poczucie pewności i komfortu na dłużej. Ekstrakt z białych kwiatów – róży, jaśminu i stokrotki – daje poczucie miękkości, aksamitności,... Czytaj więcej »

więcej artykułów